درباره وبلاگ


کاربران محترم ضمن عرض سلام و احترام خدمت شما. این محصولات از بزرگترین سایت فروشگاهی ایران گردآوری شده ( اعتماد 100% ) بعد از اینکه سفارش خودرا ثبت نمودید، کارشناسان و فروشندگان محصول جهت ارائه توضیحات با شما تماس می گیرند.
دارو گیاهی،داروی ضد چاقی،داروی عضله ساز،داروی واریس،داروی نازایی،رفع تضمینی سنگ کلیه،دارو تقویت حافظه
دارو گیاهی،داروی ضد چاقی،داروی عضله ساز،داروی واریس،داروی نازایی،رفع تضمینی سنگ کلیه،دارو تقویت حافظه

تقویت حافظه

تقویت حافظه

دسته لوازم زیردسته داروهای گیاهی

مهمترین دلایلی که این نسخه گیاهی را برای تقویت حافظه و رفع نسیان یا فراموشی مناسب ساخته است .

1- وجود مقادیر زیادی لیسیتین که یک چربی فسفر دار بوده و برای تقویت سیستم اعصاب مرکزی و قوای فکری بسیار ضروری وحیاتی می باشد .

2- بالا بودن میزان فسفر ، پتاسیم ، منیزیم ، اهک ، گوگرد ، کلر ، سدیم ، آهن در این گیاهان .

3-وجود خاصیت ضد افسردگی ،ضد ضعف عصبی و همچنین خاصیت کاهش دهنده علایم استرس (فشار روانی )در بعضی از این گیاهان.

4- طبیعت گرم و خاصیت تحریک کنندگی بالایی که در برخی از این گیاهان وجود دارد .کمک زیادی به تحریک مغز وقوای فکری و در نتیجه افزایش میزان بازدهی قسمتهایی که کار باز یابی و به خاطر سپاری اطلاعات در یافتی را بر عهده دارند .

5-وجود مقادیر زیاد قند طبیعی در این گیاهان یا میوه ها ی که مغز بیشترین نیاز را به انها دارد .

6-اثر مستقیم و فوری گیاهان و میوه ها ی با طبیعت گرم در خنثی سازی علایم افسردگی ، ضعف اعصاب ،کندی ذهن ،پایین بودن عملکرد مغز و....و کمک به برطرف شدن این علایم .

 

فروشنده: عمو عطار

قیمت: 68,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید تقویت حافظه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تقویت حافظه



عود مریم گلی با رایحه سحر انگیز

عود مریم گلی با رایحه سحر انگیز

دسته لوازم زیردسته داروهای گیاهی

 

با مجوز بهداشت به شماره د/1/4/11683.


برای دانستن خواص درمانی و اعجاب انگیز این عنصر ناب توضیحات کامل را حتما بخوانید
عودها در شکلهای مختلفی عرضه می گردند: چوبهای خام, علفهای خرد شده, پودر یا به شکل مایع و روغن. اما آنچه امروزه ما از عود در ذهن داریم عودهای مخروطی و شاخه‌ای می باشد. عودهای مخروطی توسط ژاپنیها در اواخر سال ۱۸۰۰ میلادی عرضه شد.

عودهای ماسالا و شاخه‌های جاس بوسیله بودائیها حدود سال ۲۰۰ بعد از میلاد از هندوستان به چین وارد شد.

از زمانهای بسیار دور عود در آیین‌های مذهبی بکار می رفته است. ساخت عودهای گیاهی هنری باستانی و چیزی جز هنری مقدس نبوده است.

عودها نه فقط برای از بین بردن بوهای بد و پراکندن بوی خوش بکار می رفت, بلکه برای دور کردن روحهای پلید نیز(درآیین بودا) بکار می رفته است.

عود بطور سنتی از صمغ و کندر و چوبهای معطر, پوست درختان, دانه ها, ریشه ها, علفها و گلها ساخته می شوند. کتیبه‌ای مصری متعلق به ۱۵۳۰ قبل از میلاد مسیح استفاده از عود را ذکر کرده است.

چوبهای خوشبویی مانند چوب صندل و روغنهای گیاهان و علفها به عنوان بوهای طبیعی مورد استفاده قرار می گرفتند. شاید مشهورترین عطرهای طبیعی کندر و صمغ بودند که بطور اخص در سومالیا یافت می شده است.

عطرهای طبیعی در معابد هندوها , بودایی ها, و آیین‌های رسمی چینی ها و آیین‌های شیتو در ژاپن بکار می روند. استفاده از عود در یونان باستان در اوایل قرن ۸ قبل از میلاد مسیح رایج بوده است.

خواص درمانی عود:

از دیدگاه گیاه درمانی, عودهای گیاهی به علت خواصشان استفاده می شده اند تا ایجاد بوی خوش در فضا که البته با توجه به خواص غریب عود همچنان مورد استفاده نیز می باشند.

بسیاری از گیاهان و علفهای دارویی به خودی خود بویی ندارند و باید حتما سوزانده شوند. عود و گیاه درمانی همواره با هم همراه بوده اند. قدیمی ترین منابع مربوط به گیاه درمانی و عود به “وداهای” هندی باز می گردد.

بوداییها در طب “آیوراودا” از عود به عنوان وسیله‌ای معجزه گر استفاده می کنند.

تحقیقات گسترده دانشمندان, پزشکان و بزرگان گیاه شناسی بر روی عود ویژگیهای زیر را به اثبات رسانده است:

* روایح مطبوع موجود در عود, فرد را فعالتر و سر زنده تر ساخته و باعث ارتباط شخص با درون خود می شود(مراقبه)

* استنشاق روایح مطبوع باعث ایجاد و ارسال پیامهای عصبی در مغز و کل سیستم عصبی و دریافت واکنشهای مثبت می شود.

* سوزاندن عود خود به تنهایی یکی از درمانهای اثر بخش برای جلوگیری و رفع استرس, ایجاد آرامش و تمدد اعصاب, رفع خستگی و بسیاری از بیماریهای دیگر می باشد.


* سوزاندن عود باعث دور شدن امواج و انرژیهای منفی موجود در محیط می شود.


* همانطور که گفته شد رایحه درمانی قدمتی افزون بر۵ هزارسال دارد. رومیان و مصریان از آن به عنوان ماده ضد عفونی کننده, ضد باکتری و دارویی برای درمان زخم کمک می گرفتند.

* ترکیبات معطر طبیعی گلها و گیاهان که درعود یافت می شود, از طریق مژکهای موجود در بینی وارد سیستم لیمبیک مغز و قسمت مخاطی هیپوتالاموس شده و با تحریکات اعصاب بویایی این قسمت که مسئولیت احساسات, تنفس, ضربان قلب, غدد درون ریز, حافظه و یادگیری را بر عهده دارد, تاثیر قابل توجهی بر روحیات و خلق و خو می گذارد.

* عصاره معطر گیاهان موجود در عود بدلیل ساختار تشکیل دهنده شان که معمولا شامل آلدئیدها, کتونها, استرها, است, نقش بسزایی در سلامت جسم و ذهن دارند. البته هریک از رایحه ها خاصیت ویژه‌ای دارند.


* برخی مثل اطوخودوس که حاوی آلدئیدها هستند اثرات ضد التهابی داشته, آرام بخش و ضد ویروس هستند برخی دیگر از عصاره ها مثل یاسمن, مشک و رز و لیموباعث هوشیاری و افزایش تمرکز و یادگیری می شود.

* رایحه درمانی توسط عود یکی از بی خطرترین ,کم هزینه ترین , ارزان ترین و اثر بخش ترین متدهای درمانی می باشد یعنی برای انجام آروماتراپی (رایحه درمانی) در خانه به راحتی می توان از سوزاندن عود استفاده کرد.

همانطور که گفته شد عودهای مختلف با روایح متفاوتی که دارند علاوه بر خوشبو کردن محیط کارهایی خاص خود را نیز انجام می دهند

فروشنده: بیست کالا


قیمت: 7,500 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید عود مریم گلی با رایحه سحر انگیز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عود مریم گلی با رایحه سحر انگیز



دستگاه ترک سیگار الکترونیکی

 

ترک سیگار الکترو اسموک


دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

 

دستگاه ترک سیگار الکترونیکی


ترک سیگار الکترو اسموک



100% کاربردی و بدون عوارض



نام محصول : ترک سیگار الکترواسموک


کاربرد : هدیه ای ضروری و ایده آل برای همه سیگاری ها
سلامتی را به عزیزان تان هدیه دهید.

 

دستگاه ترک سیگار الکترونیکی


قیمت : 650,000 ریال

 


ترک سیگار الکترونیکی یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دوداستفاده میکند.

 

بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها راتحریک میکند.

و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند اما یکسری تفاوت هایی با سیگار های معمولی دارد، از جمله قابل اشتعال نیست,و هیچکدام از 4000ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمی شود.

 

ترک سیگار الکترو اسموک



اجزای دستگاه الکترو اسموک یا ترک سیگار الکترونیکی :


باتری دستگاه اتم ساز.اشتنشاق کننده.کارتریج.شارژر یو اس بی.شارژر فندکی خودرو



آخرین توصیه :

شما روزی چقدر برای سیگار هزینه می کنید ؟ فقط اگر روزی یک پاکت سیگار می کشید با هزینه 25 روز می توانید صاحب دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک شده و از بوی بد دهان و رنگ زرد دندان و امراض لا علاج راحت شوید . با استفاده از سیگار الکترونیکی افراد سیگاری از غلظتهای متفاوت نکوتین در کارتریج استفاده میکنند که باعث کاهش غلظت نکوتین مصرفی می شود.که در نهایت سبب دست یافتن به هدف نهایی این محصول یعنی ترک سیگار بدون درد و رنج می شود.



برخی از امکانات و قابلیت ها:


ترک سیگار الکترو اسموک بهترین نوع دستگاه ترک سیگار در ایران


را از این فروشگاه با 50% تخفیف نسبت به سایر فروشگاه ها بخرید


کشیدن این سیگار حتی در مکانهایی که سیگار کشیدن ممنوع است بلا مانع است
بدون زرد شدن دندان ها


بدون بوی بد دهان


ترک دائمی سیگار بدون درد و رنج


بدون استنشاق 4000 ماده سمی و منو اکسید کربن


قابلیت شارژ با کامپیوتر


قابلیت شارژ با شارژر فندکی خودرو


دارنده مجوز بهداشت اروپا (ce)

 

فروشنده: نیاز ایران

قیمت: 65,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید دستگاه ترک سیگار الکترونیکی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دستگاه ترک سیگار الکترونیکی


ترک سیگار الکترو اسموک



چای لاغری 2 بسته (20 تی یگ)

 

چای لاغری2بسته(20تی یگ)

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

 

(چای سبز لاغری همراه با عالی ترین ترکیبات از موثر ترین گیاهان دارویی )


چای ترکیبی سبز یک ملین ملایم برای دفع چربی های اضافه بدن می باشد این چای با افزایش سوخت و ساز در بدن باعث سوزاندن چربی های اضافی می شود جریان انرژی را به مغز و بدن افزایش داده و احساس آرامش و احساس مثبتی به شما می دهد. چای سبز لاغری میزان جذب چربی را در بدن کاهش می دهد و سلامتی و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد.

 


این چای با خاصیت ملین چرب های اضافی و فضولات بدن را از طریق مدفوع از بدن خارج می کند و در کاهش وزن بسیار مؤثر می باشد. با مصرف این چای نیازی به خوردن غذای اضافی نخواهید داشت. این محصول در سوزاندن چربی و کلسترول کمک می کند و اندامی بسیار
مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.


ویژگی های محصول :

- یک ملین ملایم می باشد. کمک به کاهش جذب چربی در بدن و کاهش وزن.

- کاهش میل به غذا و کاهش اشتها.

- کنترل کننده چربی و کلسترول و فشار خون.

- کاهش تجمع چربی در خون.

 


توجه :

- زنان بار دار و کودکان از این محصول استفاده نکنند .

- افرادی که وزن زیادی دارند می تواند روزانه دو تی بک یکی بعد از نهار و دیگری بعد از شام استفاده نمایید .

- در دوره استفاده هر ماه 30 تا 40 در صد غذای خود را کم کنید. این عمل باعث افزایش تاثیر و مانع برگشت وزن پس از لاغری می باشد.


- استفاده از این محصول باید به صورت مدام تا رسیدن به نتیجه مطلوب باشد.

- مصرف آب را به دو برابر یعنی بیش از دو لیتر در روز افزایش دهید.

 


روش استفاده :
هر روز نیم ساعت بعد از شام یا دو ساعت قبل از خواب هر تی بک را در دو مرحله استفاده میکنید.

 


مرحله اول : تی بک را در داخل لیوان قرار داده و آب داغ (جوشان) را به لیوان ریخته شود بعد از یک دقیقه آن را میل کنید.

 


مرحله دوم : همان تی بک را دو باره 15 تا 20 دقیقه در لیوان و یا قوری بگذارید تا خوب دم بکشد ( مرحله دوم همانند دم کردن چای ایرانی می باشد ) بعد تی بک را با قاشق در داخل استکان فشار دهید تا تمام مواد آن در آب حل شود و سپس آب را میل میکنید
به خاطر اینکه در این چای ترکیبی دو نوع مواد ، مواد زود دم و مواد دیر دم وجود دارد و اگر مواد زود دم زیاد در دم بماند تاثیر آن از بین می روند به همین خاطر باید در دو مرحله از هر تی بک استفاده شود.



من باید چه تعدادی از این محصول استفاده کنم ؟
کسانی اضافه وزن آنها زیاد است و یا می خواهند زود تر لاغر شوند روزانه می توانند 2 تی بک استفاده کنند که در ماه می شود 60 تی بک ( با این تعداد می توانید 6 تا 10 کیلو در یک ماه وزن کم کنید )

کسانی که می خواهند ملایم تر وزن کم کنند روزانه باید 1 تی بک استفاده کنند که در ماه 30 تی بک می شود ( با این تعداد می توانید در یک ماه 3 تا 6 کیلو در یک ماه وزن کم کنید )

ش . م:47/11440

 

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 15,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید چای لاغری2بسته(20تی یگ)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چای لاغری2بسته(20تی یگ)



داروی نازایی بانوان گیاهی

 

داروی نازایی بانوان   گیاهی

 

دسته لوازم زیردسته پزشکی

 

بررسی علل نازایی در زنان


علل نازايي در
زنان


علل در زنان به ترتيب شيوع عبارتند از :


۱ ـ اختلالات مربوط به لوله هاي رحمي


۲ ـ عدم تخمك گذاري ( اختلالات مربوط به تخمدان )


۳ ـ اختلالات گردن رحم


۴ ـ آندومتريوز


۵ ـ علل رحمي

 


نيمي از موارد نازائي به علت اختلال در کار تخمک گذاري تخمدانها است . اگر زن به طور منظم قاعده شود ، دليل بر تخمک گذاري مناسب است و اگر قاعدگي او نامرتب باشد ، تخمک گذاري مناسبي وجود ندارد که بايد علت آن بررسي شود . فقط حاملگي نشان قطعيت تخمک گذاري است.



راه حل مشکل آقایان و بانوان در نازایی:



کپسول گیاهی ایسترونازایس ویژه بانوان


ضد نازایی 100% اصل و گیاهی



همراه با ضمانتنامه کتبی همراه محصول



مجوز :: 10604669 شماره

 


*********************************


مشکلات تعدادی از هموطنان عزیز که با استفاده از داروهای ضد نازایی این گروه کاملا درمان شده اند ، در زیز موراد محدودی را ملاحظه میفرمایید .


1- خانم فاطمه.ب از شیراز ، هم بمدت ۸ سال به دلیل چسبندگی لوله و عفونت رحم نازا بوده است و پس از مصرف دو دوره داروها به لطف خداوند باردار شدند و اکنون این خانواده عاشقانه زندگی شیرینشانشان ادامه دارد.


2- آقای م. بیران وند از تهران، در تاریخ 11 2/74 ازدواج کردم و در سال 76 خداوند به ما دختری داد و دختر هم 3 ماه بعد از تولد بر اثر عفونت ریه فوت کرد، از آن تاریخ به بعد خانم اینجانب جهت بچه دار شدن به دکتر مراجعه کرد و بعد از آزمایشات و عکسبرداری و چندین ماه زیر نظر دکتر متخصص زنانو فوق تخصص های نازایی نتیجه این شد که خانم سالم است و اسپرم من را آزمایش کردند که بسیار ضعیف بود. من هم به دکتر متخصص مراجعه کردم و چندین سال از قرص و آمپول استفاده کردم و هیچ نتیجه ای نگرفتم، ناچار به تهران مراجعه کردم و باز هم آمپول و قرص و باز هم بی نتیجه.

 

 

من که نا امید از آمپول و قرص بودم قصد کاشتن داشتم ولی درونم راضی نمی شد که از این روش بچه دار شوم . تا ابنکه یکی از اقوام اینجانب آدرس مجمع را به ما داد، اما دیگر خسته از دارو و دکتر و گیاه و همه چیز بودم. بعد از تأمل زیاد محصول را تهیه و استفاده کرد و بعد از مدتی نتیجه خداوند ما را صاحب پسرکرد.

 


لطف جناب مهندس و همکارانشان را فراموش نخواهیم کرد ، خداوند خیرتان دهد

3- خانم صبا.پ که از ارومیه آمده بودند هم به دلیل عفونت رحم بمدت 16 سال دچار نازایی بوده است و با مصرف کوتاه مدت داروهای مخصوص به لطف الهی بچه دار شده و همکنون کوچلویش بیش از سه سال دارد.






توجه : تعدادی از افراد بدون توجه به در نظر گرفتن اخلاق اقدام به کپی برداری از عین مطالب و تغییر مشخصات به نام خود اقدام و یا افرادی که مشاهده گردیده با خرید این محصول به نام خود اقدام به پخش با قیمت هایی تا 5 میلیون تومان نموده اند که ضمن رد وابستگی این افراد مسولیت خرید را بر عهده نخواهد گرفت، لطفا مراقب باشید !



به امید سلامتی شما عزیزان


فروشنده: صدرا


قیمت: 240,000 تومان

درصد :75

روش خرید: برای خرید داروی نازایی بانوان گیاهی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید داروی نازایی بانوان   گیاهی



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب